Cherokee
Učinkovit v vseh vremenskih razmerah Dizelski 2.0 Multijet II Učinkoviti dvolitrski turbodizelski motor v Jeep® Cherokeeju se ponaša z
drugo generacijo tehnologije Multijet, ki ima štiri ventile na valj in jermenski
pogon z odmičnima gredema, nameščenima nad glavo (DOHC).
Novi dvolitrski turbodizelski motor z vbrizgom goriva po sistemu skupnega
voda pod tlakom 1600 barov, vbrizgalniki goriva z elektromagnetnimi ventili
in turbopolnikom s spremenljivo geometrijo (VGT) razvije največjo moč
125 kW (170 KM) pri 4000 vrt./min in navor 350 Nm pri 1750 vrt./min.
Dvolitrski turbodizelski motor je na voljo tudi v šibkejši različici,
ki razvije 103 kW (140 KM) pri 3750 vrt./min in 350 Nm navora pri
1500 vrt./min v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Dvolitrski turbodizelski motor vključuje tudi funkcijo Start&Stop, ki zniža
porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida (CO2).
Bencinski 3.2 Pentastar® V6 Novi 3,2-litrski Pentastar s šestimi valji je prva izpeljanka slavnega
3,6-litrskega Pentastarja s šestimi valji in uporablja vse inovativne
rešitve, ki so predhodniku z večjo delovno prostornino prinesle priznanje
za učinkovitost, moč in izpopolnjenost na ravni celotne panoge.
Vse to omogoča dodelano vozno izkušnjo z nižjo stopnja hrupa in tresljajev
(NVH) ter izjemnim ravnovesjem med višjo močjo in manjšo porabo goriva,
ki je kar 30 odstotkov nižja v primerjavi s prejšnjim šestvaljnim motorjem.
Na voljo so trije
sistemi za vse razmere






Jeep® Active Drive I
Jeep® Active Drive I ima enostopenjski prenosnik moči (PTU), ki je
povsem elektronsko nadzorovan in deluje nemoteno pri štirikolesnem pogonu ali brez njega ne glede na hitrost. Sistem ne zahteva udeležbe voznika in je odlična rešitev za voznike, ki želijo majhno športno terensko vozilo s štirikolesnim pogonom, ki omogoča vožnjo v vseh vremenskih razmerah in je preprost za uporabo. Jeep® Active Drive I ponuja uravnoteženo porazdelitev navora in preprečevanje zdrsa pogonskih koles z zaviranjem. Zmogljivost štirikolesnega pogona izhaja iz povsem spremenljive mokre sklopke, vgrajene v zadnjo pogonsko enoto. Sklopka zagotavlja ustrezno stopnjo navora v različnih voznih razmerah, na primer na spolzkih tleh, ob agresivnem zagonu ali pri dinamični vožnji. Dodelani algoritmi omogočajo, da sistem izboljšuje vozno dinamiko in hkrati sodeluje z elektronskim nadzorom stabilnosti (ESP), ko se približuje mejnemu oprijemu na cestišču. Funkcija zapore zadnjega diferenciala vključi štirikolesni pogon le, kadar je to potrebno za manjšo porabo goriva.
Na voljo so trije
sistemi za vse razmere






Jeep® Active Drive II
Jeep® Active Drive II s štirikolesnim pogonom in reduktorjem je odlična rešitev za zagotavljanje oprijema pri izjemno nizki hitrosti. Ima tudi nevtralni način, ki omogoča vleko za avtodomom.
Na voljo so trije
sistemi za vse razmere






Jeep® Active Drive Lock
Jeep® Cherokee Trailhawk® s serijskim štirikolesnim pogonom Trail Rated® Active Drive Lock, ki zagotavlja izjemno zmogljivost.
Jeep® Active Drive II ima dvostopenjski prenosnik moči (PTU) z vektoriranjem navora in reduktorjem, ki mu je dodana še zapora zadnjega diferenciala za večjo moč pri nizki hitrosti za ekstremno terensko vožnjo. Pri štirikolesnem pogonu z reduktorjem pride do zapore sprednje in zadnje pogonske gredi, da se zagotovi več moči pri nizki hitrosti in večja vlečna zmogljivost. Reduktor omogoča redukcijsko razmerje 2,92 : 1 izboljša zmogljivost vzpenjanja in zagotavlja izjemno razmerje pri plazenju po zahtevnem terenu. Zapora zadnjega diferenciala je na voljo v vseh načinih terenske vožnje z reduktorjem, v nekaterih načinih, na primer Rock (skalovje), pa se samodejno vklopi, da se doseže najboljši oprijem pnevmatik. Jeep® Active Drive Lock je del serijske opreme pri različici Trailhawk®.
Selec-Terrain® za nadziranje zdrsa pogonskih koles
Vsi štirikolesni sistemi Cherokeeja vključujejo Jeepov
priznani sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles
Selec-Terrain® s štirimi načini; pet za različice
Trailhawk®, ki ima še način Rock (skalovje), poleg načinov
Auto (samodejno), Snow (sneg), Sport (športno) in Sand/Mud
(pesek/blato). S sistemom Selec-Terrain® lahko voznik s
pritiskom gumba izbere cestne in terenske nastavitve,
ki omogočajo doseganje optimalne zmogljivosti na kateri koli
podlagi, poleg tega je sistem zasnovan tako, da optimizira
štirikolesne pogonske sisteme za nadziranje in zmogljivost
brez primere. Sistem Selec-Terrain® elektronsko koordinira
in optimizira do dvanajst sistemov na katerem koli terenu za
večji nadzor nad vozilom, med njimi so modul za nadziranje
pogona, elektronsko krmiljenje zavor, ESP, kontrolnik
menjalnika, kontrolnik pogona in nadzorni sistem Selec-Speed
(nadzorovano spuščanje in vzpenjanje po strmini).
Cherokee Trailhawk® z masivnim in mogočnim videzom
ponuja zaščito podvozja, dvignjeno podvozje za dobra
dva centimetra, celoletne pnevmatike ter sprednjo in
zadnjo vlečno kljuko. Vse te funkcije so povezane s
certifikatom Trail Rated®, ki pomeni pripravljenost za
skoraj vse vremenske razmere ali terene.
Zapora zadnjega
diferenciala
S pritiskom gumba lahko Trailhawk® elektronsko blokira obe zadnji kolesi skupaj, kar zagotavlja izjemen oprijem pri nizkih hitrostih. Zapora zadnjega diferenciala je na voljo v vseh načinih terenske vožnje z reduktorjem, v nekaterih načinih, na primer Rock (skalovje), pa se samodejno vklopi, da se doseže najboljši oprijem pnevmatik.
Zaščita
podvozja
Trailhawk® je opremljen z zaščitnimi ploščami, ki med terensko vožnjo ščitijo glavne sestavne dele na podvozju.
Nadzorni sistem
Selec-Speed®
Nadzorni sistem Selec-Speed® voznikom pomaga pri vzpenjanju in spuščanju po strminah. Vključuje sistem za nadzorovano spuščanje po strmini in tudi sistem za pomoč pri speljevanju navkreber. Nadzorni sistem Selec-Speed® je na voljo samo pri modelih Cherokee Trailhawk®.
Zapora zadnjega diferenciala
Jeep® Cherokee je tudi prvo srednje veliko športno terensko vozilo, opremljeno z zaporo zadnjega diferenciala, kar zmanjša izgubo moči, ko ne potrebujete štirikolesnega pogona, in zniža porabo goriva.
Zapora zadnjega diferenciala neopazno preklopi med dvokolesnim in štirikolesnim pogonom, kar zagotovi nenehno vektoriranje navora brez udeležbe voznika.
Odporen proti zmrzovanju
Paket za hladno podnebje
Ogrevani sedeži so prijetno razkošje v
mrzlih zimskih dneh. Paket za hladno
podnebje vključuje ogrevana prednja
sedeža, ogrevan volanski obroč,
odtajanje brisalcev za vetrobransko
steklo in talne preproge (gumi tepihi)
za vse vremenske razmere.

Pooblaščeni prodajalci

POIŠČITE PRODAJALCA

Varnost in zaščita

NADALJUJTE